Honda Paadimootor BF 115 XRU
13115,00 €
Mootor | ||
Tüüp | 4 silindriga OHC | |
---|---|---|
Kubatuur (cm³) | 2254 | |
Kolvi läbimõõt ja käik, mm | 86 x 97 | |
Max. pöörded, p/min | 5000 – 6000 | |
Võimsus, hj / kW | 115 / 85,8 | |
Jahutussüsteem | Vesijahutus | |
Toitesüsteem | Programmeeritud sissepritse PGM-FI | |
Süütesüsteem | Elektrooniline PGM-IG | |
Heitgaasi väljalase | Sõukruvi rumm | |
Ülekande arv | 2,00 | |
Generaator | 40A | |
Sõukruvi mõõdud, tollides | Lisavarustus | |
Sõukruvi labade arv | 3 või 4 (valikvarustus) | |
Õlirõhu hoiatus | + | |
Ülekuumenemise hoiatus | + | |
Pöörete piiraja | + | |
Avariistopplüliti | + | |
Käivitus | Elektriline | |
Juhtimine | Distants | |
Mootori tõstmine | Elektriline | |
Üldpikkus, mm | 824 | |
Üldlaius, mm | 552 | |
Üldkõrgus, mm | 1774 | |
Ahtripeegli kõrgus, mm | 664 | |
Kuivkaal, kg | 227 |
Saadaval järeltellimisel
Honda Paadimootor BF 115 XRU
Valmis seiklusteks sinaval avamerel? Honda päramootor BF 115 on valmis Teid sinna viima!
VÕIMAS NING SUJUV. BF 115 mudeli kiirus ja kiirendus on võrreldavad 2-taktilise mootori omadega. See mootor tagab tõeliselt sujuva juhitavuse tänu programmeeritud sissepritsele (PGM-FI), kahe tasakaalustusvõlli süsteemile ning mootori alaossa viidud hoorattale, muutes vibratsiooni pea olematuks.
IGA PIISK ON OLULINE. Honda PGM-FI süsteem optimeerib õhu-kütuse suhte ning sissepritse ajastuse, mille tulemusel põletab mootor sõites umbes 30% vähem kütust kui tavalised 2-taktilised mootorid. Ning kui sõidate madalatel pööretel, on kokkuhoid peaaegu 90%!
TÕELINE USALDUSVÄÄRSUS. Selle mudeli konstruktsioon põhineb Honda Accordi töökindlal 2,3-liitrisel mootoril, sisaldades mitut selle läbiproovitud ja katsetatud komponenti. Elektrooniline juhtplokk jälgib kõiki mootori parameetreid, sealhulgas selle ülekuumenemist, mootoripöördeid ja õli temperatuuri, tagades seeläbi tõrgeteta sõidu ning optimaalse jõudluse.
- Digitaalne süüde, mis tagab optimaalse toite
- Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
- Otseläbivooluga poolkerakujuline põlemiskamber
- Sisselaskemüra summutus
- 40-amprine laadimisvõimsus – piisav pardasüsteemide toiteks
- Elektrooniliselt jälgitav mootor
- Elektriline trimm ja kallutamine
- Õlisurve märgutuli
- Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
- Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
- Hermeetiliselt suletud starter
- SOHC 4 klapiga plokikaas