Honda Paadimootor BF 150 LRU / LCRU

15250,00 

Mootor
Tüüp 4 silindriga OHC
Kubatuur (cm³) 2354
Kolvi läbimõõt ja käik, mm 87 x 99
Max. pöörded, p/min 5000 – 6000
Võimsus, hj / kW 150 / 110,3
Jahutussüsteem Vesijahutus
Toitesüsteem Programmeeritud sissepritse PGM-FI
Süütesüsteem Elektrooniline PGM-IG
Heitgaasi väljalase Sõukruvi rumm
 

Ülekanne

Ülekande arv 2,14
 

Varustus

Generaator 40A
Sõukruvi mõõdud, tollides Lisavarustus
Sõukruvi labade arv 3 või 4 (valikvarustus)
Õlirõhu hoiatus +
Ülekuumenemise hoiatus +
Pöörete piiraja +
Avariistopplüliti +
Vee/kütuse eraldaja Integreeritud
 

Juhtimissüsteem

Käivitus Elektriline
Vastassuunas pöörlemine +
Juhtimine Distants
Mootori tõstmine Elektriline
 

Mõõdud

Üldpikkus, mm 913
Üldlaius, mm 618
Üldkõrgus, mm 1668
Ahtripeegli kõrgus, mm 508
Kuivkaal, kg 221

 

Saadaval järeltellimisel

Honda Paadimootor BF 150 LRU / LCRU

Honda võimsad BF 150 mudelid on varustatud tänapäevase tipptehnoloogiaga. Mootorid on ka ühed oma klassi puhtamad ja ökonoomsemad. Võite suunduda merele enesekindlalt ja muretult.

TOPELT VÕIMEKAS. BF 150 Honda eksklusiivsed lahendused tagavad optimaalse jõudluse mis tahes pööretel. Honda VTEC gaasijaotussüsteem, mis on ühendatud reguleeritava õhu sisselaskesüsteemiga, tekitab tunde, nagu oleks ühes mootoris peidus kaks. Madalatel pööretel töötav mootor annab suure pöördemomendi, võimaldades paremat kiirendust. Üle keskmise pööretel muutub BF 150 võidusõidumootoriks, mis tagab muljetavaldava võimsuse, ilma et peaksite muretsema suure kütusekulu pärast. Te naudite sujuvat sõitu mis tahes pööretel!

ÜLIM ÖKONOOMSUS. BF 150 mudelil on integreeritud õhu-kütuse (LAF) andur, mis mõõdab täpselt õhukütuse suhet, et kasutada optimaalselt ära iga kütusepiisk. Seetõttu põletavad mootorid 15% vähem kütust kui otsesissepritsega 2-taktilised mootorid ning 45% vähem kui tavalised 2-taktilised mootorid.

NAUTIGE MUGAVAT SÕITU! BF 150 mudelite puhul ei ole tehtud mööndusi jõudluse ega mugavuse suhtes. Äärmiselt sujuv ja täpne käiguvahetus loob suurepärase manööverdamisvõime. Kaks tasakaalustusvõlli vähendavad mootori mürataset ja vibratsiooni, tagades mugava ja nauditava sõidu.

  • VTEC-i elektrooniline klappide ajastuse ja tõusu juhtimine, mis tagab suure jõudluse igal kiirusel
  • Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
  • Lahjasegumootori režiimi juhtimine hapnikuanduri tagasiside abil – optimaalne kütusekulu (ECOmo)
  • Varieeruv õhu sisselaskesüsteem − suurem pöördemoment madalatel pööretel
  • 3 eraldi jahutussüsteemi maksimaalse võimsuse saavutamiseks silindrimahu kohta
  • Kahe tasakaalustusvõlliga süsteem ülimadala vibratsioonitaseme saavutamiseks
  • Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
  • 40-amprine laadimisvõimsus − piisav pardasüsteemide toiteks
  • Sisseehitatud kütuse/vee separaator
  • Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
  • Sõukruvide vastassuunas pöörlemise võimalus,mis kõrvaldab kahe mootori tüüri efekti