Honda Paadimootor BF 200D LDU

16775,00 

Mootor
Tüüp 6 silindriga V60° OHC
Kubatuur (cm³) 3471
Kolvi läbimõõt ja käik, mm 89 x 93
Max. pöörded, p/min 5000 – 6000
Võimsus, hj / kW 200 / 147,1
Jahutussüsteem Vesijahutus
Toitesüsteem Programmeeritud sissepritse PGM-FI
Süütesüsteem Elektrooniline PGM-IG
Heitgaasi väljalase Sõukruvi rumm
 

Ülekanne

Ülekande arv 1,87
 

Varustus

Generaator 60A
Sõukruvi mõõdud, tollides Lisavarustus
Sõukruvi labade arv 3 või 4 (valikvarustus)
Õlirõhu hoiatus +
Ülekuumenemise hoiatus +
Pöörete piiraja +
Avariistopplüliti +
Vee/kütuse eraldaja Integreeritud
 

Juhtimissüsteem

Käivitus Elektriline
Vastassuunas pöörlemine +
Juhtimine Distants
Mootori tõstmine Elektriline
 

Mõõdud

Üldpikkus, mm 920
Üldlaius, mm 625
Üldkõrgus, mm 1670
Ahtripeegli kõrgus, mm 508
Kuivkaal, kg 262

 

Saadaval järeltellimisel

Honda Paadimootor BF 200D LDU

Oma BF 225, BF 200 ja BF 175 mootoritega vallandab Honda kolm vägevat jõudu, igaühel V6 tehnoloogia, 24 klappi ning programmeeritud sissepritse. Avastage mugava meresõidu uus tase!

TÄHELEPANUVÄÄRNE VÕIMSUS. Igal mootoril on piisavalt võimsust. See tagab sujuva töö mis tahes pööretel, hea kiirenduse madalatel ning tuntava võimsuse kõrgetel pööretel.

ÖKONOOMSUS. Mudel BF 200 võtab kuni 50% vähem kütust kui tavalised 2-taktilised mootorid, seda tänu Honda ainulaadsele programmeeritud sissepritsesüsteemile (PGM-FI), mis optimeerib kütusesegu. Seega saate igast kütusetilgast kätte maksimumi.

MEELDIV SÕIT. Need mootorid on kaks korda vaiksemad kui tavalised 2-taktilised mootorid. Kuna varieeruv õhu sisselaskesüsteem reguleerib põlemiskambris liikuva õhu kogust ja kiirust, on Teie paadisõit sujuv ning nauditav.

 

  • Varieeruv õhu sisselaskesüsteem – suurem pöördemoment madalatel pööretel
  • Lahjasegumootori rezhiimi juhtimine hapnikuanduri tagasiside abil – optimaalne kütusekulu (ECOmo)
  • Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
  • Vibratsiooni summutav mootori alaossa viidud hooratas
  • Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
  • 60-amprine laadimisvõimsus – piisav pardasüsteemide toiteks
  • Sisseehitatud kütuse/vee separaator
  • Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
  • 60° ehitusega V6 mootor, mis võimaldab kahe mootori kinnitust minimaalsel ahtripeegli alal
  • Sõukruvide vastassuunas pöörlemise võimalus, mis kõrvaldab kahe mootori tüüri efekti