Honda Paadimootor BF 50 LRTU

7310,00 

Mootor
Tüüp 3 silindriga OHC
Kubatuur (cm³) 808
Kolvi läbimõõt ja käik, mm 70 x 70
Max. pöörded, p/min 5500 – 6000
Võimsus, hj / kW 50 / 36,8
Jahutussüsteem Vesijahutus
Toitesüsteem Programmeeritud sissepritse PGM-FI
Süütesüsteem Elektrooniline PGM-IG
Heitgaasi väljalase Sõukruvi rumm
 

Ülekanne

Ülekande arv 2,08
 

Varustus

Generaator 17A
Sõukruvi mõõdud, tollides Lisavarustus
Sõukruvi labade arv 3 või 4 (valikvarustus)
Õlirõhu hoiatus +
Ülekuumenemise hoiatus +
Pöörete piiraja +
Avariistopplüliti +
 

Juhtimissüsteem

Käivitus Elektriline
Juhtimine Distants
Mootori tõstmine Elektriline
 

Mõõdud

Üldpikkus, mm 694
Üldlaius, mm 372
Üldkõrgus, mm 1364
Ahtripeegli kõrgus, mm 521
Kuivkaal, kg 98

 

Saadaval järeltellimisel

Honda Paadimootor BF 50 LRTU

Honda Marine tootevaliku edukaimad päramootorid BF 50 ja BF 40 ühendavad endas mugavuse, võimsuse ja innovatsiooni. Nüüd on need veelgi ökonoomsemad ja keskkonnasõbralikumad! Liikuge täiskiirusel edasi ning nautige sõitu – see on tark valik nii Teie kui ka keskkonna jaoks.

OMA KLASSI ÖKONOOMSEIMAD. Nautige võimsamat kiirendust, parimat jõudlust ning lõbusamat sõitu kütusekulu suurendamata. ECOmo tehnoloogiaga ning nutika uue lahjasegumootori režiimiga varustatud BF 50 ja BF 40 mudelid on säästlikud, puhtad ja vaiksed. Kütusekulu on oluliselt väiksem ja seda eriti tavasõidurežiimil!

ROHELISED JÄLJED SINISEL VEEL. Honda Marine on lisaks lõbusa ajaviite tagamisele veelgi enam pühendunud keskkonnasõbralikumate mootorite väljatöötamisele. Uued BF 50 ja BF 40 on vähendanud CO2 emissiooni rohkem kui 30% võrra, säilitades samal ajal endise jõudluse. Nautige sõitu teadmisega, et meie planeet saab kergemini hingata.

LISAVÕIMSUS MADALATEL PÖÖRETEL. Need mootorid on numbrilistelt näitajatelt väikesed, kuid võimsad. Lisaks programmeeritud sissepritsele (PGM-FI) on BF 50 ja BF 40 mudelid varustatud uue BLAST-i tehnoloogiaga, süüteajastuse kontrollsüsteemiga, mis optimeerib õhu-kütuse suhet, tagades minimaalse kütusekulu juures maksimaalse võimsuse. Oluliselt suurem pöördemoment madalamatel pööretel!

  • 3-silindriline mootor kerge kaalu ja sujuva sõidu tagamiseks
  • Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
  • BLAST-i abil parandatud pöördemoment väiksematel kiirustel lisab kiirenduse ajal võimsust
  • Lahjasegumootori režiimi juhtimine hapnikuanduri tagasiside abil – optimaalne kütusekulu (ECOmo)
  • Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
  • Pikk juhtkang tagab kerge ja mugava juhtimise
  • Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
  • 17-amprine laadimisvõimsus – piisav pardasüsteemide toiteks