Honda Paadimootor BF 60 LRTU

9140,00 

Mootor
Tüüp 3-silindriline SOHC vertikaalne ridamootor
Kubatuur (cm³) 998
Max. pöörded, p/min 5000–6000
Võimsus, hj / kW 60 / 44,1
Jahutussüsteem Termostaadiga vesijahutus
Toitesüsteem Programmeeritud sissepritse PGM-FI
Süütesüsteem Elektrooniline PGM-IG
Heitgaasi väljalase Sõukruvi rumm
 

Ülekanne

Ülekande arv 2,07
 

Varustus

Generaator 12 V / 17 A
Sõukruvi mõõdud, tollides Lisavarustus
Sõukruvi labade arv 3 või 4 (valikvarustus)
Õlirõhu hoiatus +
Ülekuumenemise hoiatus +
Pöörete piiraja +
Avariistopplüliti +
Vee/kütuse eraldaja +
 

Juhtimissüsteem

Käivitus Elektriline
Juhtimine Distants
Mootori tõstmine Elektriline
 

Mõõdud

Üldpikkus, mm 777
Üldlaius, mm 417
Üldkõrgus, mm 1397
Ahtripeegli kõrgus, mm 521
Kuivkaal, kg 110

 

Saadaval järeltellimisel

Honda Paadimootor BF 60 LRTU

Neljataktilise päramootori keskkonnasõbralikkus üksi ei ole piisav – see peab muutma vee peal liikumise naudinguks.

BF60 väljatöötamisel seadis Honda eesmärgiks reipa mineku ja tagasihoidliku kütusekulu igas olukorras. Täiesti uuel, kergel ja kompaktsel kolmesilindrilisel mootoril on suurepärase hüdrodünaamikaga töökindel käigukast ning oma klassi parim võimsuse ja kütusekulu suhe. Lisaks on olemas suurema ülekandearvuga käigukast, mis võimaldab kasutada päramootorit ka raskemate aluste puhul. Uue kujundusega mitmefunktsiooniline juhtkang ja lai pöördenurk muudavad päramootori veelgi praktilisemaks ja lihtsamalt kasutatavaks. Neljataktiline BF60 sobib ideaalselt nii vabaaja veetmiseks kui ka tööks, olles nii keskkonna- kui kasutajasõbralik.

SUUREPÄRANE JÕUDLUS – parim oma klassis.

Honda unikaalse PGM-FI elektroonilise sissepritse ja BLAST- funktsiooni abil võimendatud pöördemoment madalatel pööretel tagavad sujuva ja jõulise liikumise igal kiirusel. Kerge kaal ja veetakistust vähendav, optimaalse kujuga reduktor annavad oma klassi parima kiirenduse ning kõrgeima tippkiiruse

BLAST – suurendatud pöördemoment madalatel pööretel

Mootori juhtseadmes (ECU) sisalduv BLAST-tehnoloogia võimendab pöördemomenti kiirendusel, optimeerides kütuse jaa õhu segu ning süütehetke järsul kiiruse suurendamisel.

PGM-FI (elektroonilise sissepritsesüsteem)

ECU tagatud ülitäpne sissepritse võimaldab parimat põlemisprotsessi juhtimist, vähendades kütusekulu ja lihtsustades käivitamist.

ERITI VÄIKE KÜTUSEKULU

PGM-FI ja „ECOmo“ (lahjasegumootori tehnoloogia püsikiirustel) koos vähendatud veetakistusega muudab kütusekulu oma klassi väikseimaks. Kütusekulu optimeeritakse ühtlastel pööretel töötades.

KERGEKAALULINE JA KOMPAKTNE

Uusima disainiga kergekaaluline ja kompaktne 4-taktiline kolmesilindriline 998 cm3 mootor on välja töötatud spetsiaalselt BF60 jõuallikaks. Mootori kaalu vähendamisega on põhjalikult vaeva nähtud, näiteks pihustid on tehtud kompaktsemateks, hammasrihm on tehtud eriti vastupidavast materjalist ning väntvõlli pikkust on lühendatud. Oma klassi kompaktseima ruumikasutuse ja kergeima lahenduse tagavad alumiiniumist kinnitusraam, plastikust õlivõtusõel ja alumise kinnituskoha kate.

VAIKNE JA VÄHENE VIBRATSIOON

Suur tühikäiguresonaatorkamber ja plastikust sisselasketorustik vähendavad müra märgatavalt. Lisaks, lai kinnitusraam ja progresseeruv kummist mootoripadi vähendavad vibratsiooni. Kõik see on tehtud parima paadisõiduelamuse tagamiseks.

NMEA 2000* sertifitseeritud

BF60 vastab NMEA2000 standardile. See võimaldab paadi kasutajatel ühendada mootor mitmesuguse mereelektroonikaseadmetega.

*NMEA (National Marine Electronic Association): Sellele rahvusvaheliselt tunnustatud standardile pani aluse NMEA ja see ühendab mereelektroonika andmesideprotokolle.