Mootorsaag MS 462

1199,00 

Võimsus (kw) 4,40
Töömaht (cm³) 72,20
Juhtplaat cm/kett Ei kuulu komplekti
Kaal (kg) 6,00
Mootori seeria 2-MIX
STIHL M-Tronic EI
STIHL ErgoStart EI
STIHL ElastoStart JAH
Dekompressioonklapp JAH
Kütusepump EI
Õhufilter HD2 (PET)
Kiirketipinguti EI
Käepidemesoojendus EI
STIHL Anti-vibratsioonisüsteem JAH
Vibratsioon vasak/parem (m/s²) 4,8/3,6
Müratase rõhk/tugevus (dB) 108/119

 

Toode on hetkel laost otsas.

Teavita toote saadavusest

Kategooriad: , Tootekood: 11420113000 Sildid:

Mootorsaag Stihl MS 462 – Vaata tutvustavat videot siit!

Kergekaaluline, väga võimas ja suurepärase kiirendusega (100 km/h 0,3 s) usaldusväärne mootorsaag 70 cmᵌ mahuklassis. Mootorsaag Stihl MS 462 on mõeldud rasketeks ja suuremahulisteks metsatöödeks – langetamiseks, järkamiseks ja laasimiseks. Võimalik kasutada kuni 90 cm juhtplaati. Varustuse hulka kuulub pika kasutuseaga tsüklon-eeleraldusega õhufiltrisüsteem, STIHLi professionaalne vibratsioonivastane süsteem sujuva töö ja optimaalse käsitsemise tagamiseks ning reguleeritav kaheastmeline õlipump.

Mugavust lisavad ElastoStart starterikäepide, kiirkinnitusega paagikorgid, kiirkinnitusega HD2 õhufilter, kiirkinnitustega mootorikate ja ketikaanel kinnituvad mutrid.

Sobivad juhtplaadid 3/8 1,6 mm ja saeketid 3/8 RM, RS, RD, HEXA Rapid 1,6 mm

Võimalik kasutada kuni 90 cm juhtplaati.

 

ÜKSIKASJAD

HD2 Õhufilter

Tööriistadeta vahetatav/eemaldatav ja kergesti puhastatav õhufilter, mis sobib kõikidesse tingimustesse (soe, külm, kuiv, niiske). Tänu erilisele materjalile hülgab vett ja õli.

STIHL 2-MIX®

Miks eelistada STIHL 2-MIX mootoreid? Kasutades STIHLi poolt väljatöötatud unikaalset 4 kanali tehnoloogiat luuakse põlemisjääkide ja värske kütuse vahele värske õhu padi. See vähendab kütuse hulka, mis satub põlemisjääkide sekka, vähendades sellega kütuse kulu. Nii tekib ka vähem heitgaase ja mootori töö säästab loodust. STIHL 2-MIX® tehnoloogia on kuni 20% madalama kütusekuluga ja kuni 70% väiksema heitgaasieraldusega võrreldes STIHLi sama võimsusklassi kahetaktiliste mootoritega ilma 2-MIX tehnoloogiata.