Mootorsaag MS 462
1199,00 €
Võimsus (kw) | 4,40 |
---|---|
Töömaht (cm³) | 72,20 |
Juhtplaat cm/kett | Ei kuulu komplekti |
Kaal (kg) | 6,00 |
Mootori seeria | 2-MIX |
STIHL M-Tronic | EI |
STIHL ErgoStart | EI |
STIHL ElastoStart | JAH |
Dekompressioonklapp | JAH |
Kütusepump | EI |
Õhufilter | HD2 (PET) |
Kiirketipinguti | EI |
Käepidemesoojendus | EI |
STIHL Anti-vibratsioonisüsteem | JAH |
Vibratsioon vasak/parem (m/s²) | 4,8/3,6 |
Müratase rõhk/tugevus (dB) | 108/119 |
Toode on hetkel laost otsas.
Teavita toote saadavusest
Mootorsaag Stihl MS 462 – Vaata tutvustavat videot siit!
Kergekaaluline, väga võimas ja suurepärase kiirendusega (100 km/h 0,3 s) usaldusväärne mootorsaag 70 cmᵌ mahuklassis. Mootorsaag Stihl MS 462 on mõeldud rasketeks ja suuremahulisteks metsatöödeks – langetamiseks, järkamiseks ja laasimiseks. Võimalik kasutada kuni 90 cm juhtplaati. Varustuse hulka kuulub pika kasutuseaga tsüklon-eeleraldusega õhufiltrisüsteem, STIHLi professionaalne vibratsioonivastane süsteem sujuva töö ja optimaalse käsitsemise tagamiseks ning reguleeritav kaheastmeline õlipump.
Mugavust lisavad ElastoStart starterikäepide, kiirkinnitusega paagikorgid, kiirkinnitusega HD2 õhufilter, kiirkinnitustega mootorikate ja ketikaanel kinnituvad mutrid.
Sobivad juhtplaadid 3/8 1,6 mm ja saeketid 3/8 RM, RS, RD, HEXA Rapid 1,6 mm
Võimalik kasutada kuni 90 cm juhtplaati.
ÜKSIKASJAD
HD2 Õhufilter
Tööriistadeta vahetatav/eemaldatav ja kergesti puhastatav õhufilter, mis sobib kõikidesse tingimustesse (soe, külm, kuiv, niiske). Tänu erilisele materjalile hülgab vett ja õli.
STIHL 2-MIX®
Miks eelistada STIHL 2-MIX mootoreid? Kasutades STIHLi poolt väljatöötatud unikaalset 4 kanali tehnoloogiat luuakse põlemisjääkide ja värske kütuse vahele värske õhu padi. See vähendab kütuse hulka, mis satub põlemisjääkide sekka, vähendades sellega kütuse kulu. Nii tekib ka vähem heitgaase ja mootori töö säästab loodust. STIHL 2-MIX® tehnoloogia on kuni 20% madalama kütusekuluga ja kuni 70% väiksema heitgaasieraldusega võrreldes STIHLi sama võimsusklassi kahetaktiliste mootoritega ilma 2-MIX tehnoloogiata.